[excellent news]

the chuds FRICKING LOST!!!!

Shopping Cart Returner Shirt $21.68

Ape Out Shirt $21.68

Shopping Cart Returner Shirt $21.68

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    why the frick do homosexual fricking smarks talk like coaches? Fricking wanna drown them so bad

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    Reminder that Muttblue is disgusting and will die alone

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >die alone
      So just like you? Sad part you’ll die a virgin and alone lol

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    Is this about Cora Jade? Bron Breaker shit?

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    Do these people think if they comment nice things on her tweets she’ll give them a crumb of pussy

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      unironically yeah they do

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      It's just being a decent human, not that rightards would know anything about that

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        This coming from a homosexual lover who supports killing babies in the womb? Ywnbaw

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I’m unironically afraid so

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      There are marks on here that spend thousands on OF thots and camgirls. Defending some thot on twitter is nothing.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        At least most camgirls and OF thots will actually show something and understand their role and won't get all offended and clutch pearls when you treat them as such.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          They will get offended too tho

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            Not as easily. Plus you already see their pussy by that point so who cares, move on to the next.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      They have a chance so they must try

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    Guaranteed 2 seconds later, both of those dudes started furiously jacking it to her ass pics.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      You are correct

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    lmao b***h got called “babygirl” and people are acting like someone pulled a gun on her. The fricking state

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      She was actually literally unironically raped. Show a little compassion?

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    >another incel thread based off the image of a tweet
    great

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      sup Tom

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    that is nice and all but I will continue to rape you with my eyes every time you are on the screen Skye.

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    islam is right about womeme brother

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    I jerked off to her ass pics last night and sent her a dm of my 3 inch white wiener.

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    Wrestling in 1997:
    >"Die Rocky Die!"
    Wrestling in 2024
    >"We all love and support you!"

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    literally 100 people will see this shitty ROH match and this dumb b***h talking about future generations holy shit lmao womeme are delusional

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    Stop dressing like a prostitute and you won't have to deal with anything.

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    >"You're doing everything right to be great in this industry"
    Is she? Jesus Zack

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    Can we get a montage of all of the basement dwelling white knights that think they have a shot with this fat b***h now?

  16. 3 weeks ago
    Anonymous
  17. 3 weeks ago
    Anonymous

    I'm gonna start sending her a pic of my SBC (small black wiener) unironically

  18. 3 weeks ago
    Anonymous

    >You're doing everything right to be great in this industry

    • 3 weeks ago
      Anonymous
  19. 3 weeks ago
    Anonymous

    Please let AEW go out of business ASAP. What a fricking failure of a promotion.

  20. 3 weeks ago
    Anonymous

    >no you can't look at girls sexually
    >womeme's wrestling fricking dies because most of them are shitters

  21. 3 weeks ago
    Anonymous

    I sent her my love and my support as well. In the DMs of course 😉

Your email address will not be published. Required fields are marked *