I don't think neither England or France will win.

I don't think neither England or France will win. I think another wild card like Italy or Portugal in the last Euros it's gonna win.

Mike Stoklasa's Worst Fan Shirt $21.68

CRIME Shirt $21.68

Mike Stoklasa's Worst Fan Shirt $21.68

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    England will win.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      No we won't, we bottle it every year

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    It's the year of the German comeback

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      As a German. We are shit. We only win pointless friendlies.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        As an Englishman. We are even more shit.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          As a spaniard I love English people. I will have your beero ready soon senior.

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    Austria is gonna surprise a lot of people this year.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Le dark horse meme is back

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        And thats a good thing

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          Source?

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            Read it in the Guardian

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            All I needed to hear. Completely believe you now.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Yeah like how denmark did

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      for me,its Albania
      i really like Sylvinho work there

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        redpill me on albania

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          There's still no factory that turns them into oil.

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    Italy will go to the round of 16 at best. it should be Englands year. If they can't win this Euro's, they never will.

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    Greece will win Georgia tomorrow and then we're winning this shit.

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    >ukraine
    >hungary
    >albania
    >austria
    'underdog'

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    my bet ? germany, naggelsman was a terrible coach but he looks way better with DAS SELECTION

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >DAS SELECTION
      ?

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        das means the in german

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          Germans call it the man shaft

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            the penis ?

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          So does "der" and "die"

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Nailsman is a great coach tho

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >naggelsman was a terrible coach
      nah, Bayern was just moronic by letting him go with 0 reasons

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    as a portuguese, I hope an underdog team like hungary or so wins

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    GERMANY WILL GROW LARGER

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Oh shit, not this again, we had this issue back in the late 1930s....

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    I think Portugal got this. As much as I like Ronaldo, he should be starting on thr bench at best

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      portugal > france > england > spain > germany

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    >germany hosting the euro after Argentine won the WC

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    England have great potential and an embarrassment of riches in terms of players but Southgate will always go with Harry Kane even though by now it should be clear that despite him being a goal scoring machine he is in fact cursed!

Your email address will not be published. Required fields are marked *