OOOOOOOOOOOHHHHHHHHH

OOOOOOOOOOOHHHHHHHHH

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

DMT Has Friends For Me Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

  1. 3 weeks ago
    Anonymous
    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Why is she so fat now? She's got to weigh at least 200lbs.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Because white women get walled the hardest and sooner than their compatriots.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          >Pamela Martinez
          >white

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            Yeah.

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            Bayley might be 50% European tops, but that's generous.

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            One thing is certain, she's definitely 100% uggo.

          • 3 weeks ago
            Anonymous

            Gotta love the Bretster ya just gotta

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        She looks better now
        *Pierce Brosnan.jpg*

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Hispanic chicks tend to gain a lot of weight as they age. she'll be a blob if she's not very careful.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        low test

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Nah she might be 180 I would guess 170

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Why does her shirt say "I'M A Black person"
        >captcha Y2JMAM

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Some women just gain weight when they get older man. My wife was like 100lbs in high school. She eats more healthier and better today than she did then and she’s still like 180 at 33. It just happens. The sooner you accept it the quicker to start looking at bigger women different. Same as when you get older you start looking at older women different. Part of life and growing up to be a man.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          >more healthier
          right

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          It does not "just happen." She always ate like shit, then her metabolism slowed and it caught up with her. It's extremely easy to change, just takes discipline. As the man, YOU have to be her disciplinarian.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          it always comes down to diet. cut it out with this superstitious bullshit and put your hog of a wife on a diet

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        She likes to drink. A lot.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          Yeah, that's why her face got so bloated.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          >ywn get drunk with pam
          GOD DAMNITTTTTTT

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        All latinas get fat and square shaped after their 20s

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        Women peak from ages 14-24. 10 year window.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Why is she so fat now? She's got to weigh at least 200lbs.

      Love this braphog so much

      She's gonna be a mother to my black kids one day

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    Love this braphog so much

  3. 3 weeks ago
    Anonymous
    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I wish she'd SHIT on me

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    breastloving bros... wtf?

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      They're Fake ??????

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      if you werent a virgin and ever removed a chicks bra off you would know that they have wires in them. I'd also figure you would know from being a troony idiot but i guess you're useless as either gender lmfao

      • 3 weeks ago
        Menace II Society

        Damn

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      They are from her bra. If she had implants they would be put through her areola and not underneath. That's really only reserved for large sized implants. And the scar would be lower.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Bra underwire is squishing her boobas

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    it's interesting to see "wholesome" Bayley that covered up to an extent to Bayley slowly becoming thotty, hopefully she doesn't make an onlyfans or posts thirst traps on insta else I'll lose my respect for her, and I don't "respect" many women wrestlers

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    quirk chungus

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    yum

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    booba

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    I don't want to sound too graphic here, but I want to frick Bayley's mouth until my wiener is bloody strands of skin and torn flesh, after that I'll lick her butthole with such force she loses control of her bowels and fills my mouth with steaming hot feces

    Sorry if that was a bit too coarse

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    Need to see this latina slamhog job to glorious White rod.

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    Ugly as sin

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      go put on a dress

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    Today I dreamt all night I was licking her pussy after she had a match. Her armpits too. It was one of my best dreams ever.

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    breast pads

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    Love this phat booty wine aunt like you wouldn't believe
    >Verification not required

Your email address will not be published. Required fields are marked *