What did he say?

What did he say?

It's All Fucked Shirt $22.14

The Kind of Tired That Sleep Won’t Fix Shirt $21.68

It's All Fucked Shirt $22.14

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    >I got your back at Mania.

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    nah you are

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Our plan is working, Roman doesn't suspect a thing

  4. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Alex is a retired troony KWAB

  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    >ok, how you know?

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    What the frick did you just fricking say about me, you little b***h? I'll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I've been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the frick out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fricking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fricker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fricking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fricking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fricking dead, kiddo.

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    I'm in the front row right now and I overheard him saying something about Brandi Rhodes. I couldn't make out exactly what it was tho.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      I am also front row tonight and positive I heard him say “Watch this shit” before he started leaving out of the ring.

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    >you tell me

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    He said. You lose, triple threat.

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    >I'm gay now.

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    >you were my perfect friend

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Kevin Nash was raped in the boiling hot summer of 1992

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    “You’ll never have the crowd control that I do at 51. Look, I’ll show you:”

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Kiss me, Codster

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    Cody's sheepishness in defending himself against Rock's verbal attacks will look a lot better in hindsight if they've been secretly working together

  16. 3 weeks ago
    Anonymous

    "Tonight... I'm gonna make you bleed."
    I assume this will be anal

  17. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Wanna see my small peepee

  18. 3 weeks ago
    Anonymous

    >you wanna do it?

  19. 3 weeks ago
    Anonymous

    >it's feeding time

  20. 3 weeks ago
    Anonymous

    >I farted

  21. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Omai wa no... shindeiru
    And then Cody said "Nani?" and his head got all distended before exploding, weirdest RAW segment I've seen in months

  22. 3 weeks ago
    Anonymous

    If you read his lips closely hit does look like he says “Tonight I’m gonna make you bleed”. We’ll def see Rock make another appearance to attack Cody tonight.

  23. 3 weeks ago
    Anonymous

    "gonna give you a motherfricking beating"

  24. 3 weeks ago
    Anonymous

    >You wanna play 21?

  25. 3 weeks ago
    Anonymous

    you tell me

Your email address will not be published. Required fields are marked *