Tony Khan would never xeet something this embarrassing and desperate lol

Tony Khan would never xeet something this embarrassing and desperate lol

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

It's All Fucked Shirt $22.14

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

  1. 4 weeks ago
    Anonymous

    Tony never sets any records

  2. 4 weeks ago
    Anonymous

    Of course he wouldn't, AEW doesn't make money.

  3. 4 weeks ago
    Anonymous
    • 4 weeks ago
      Anonymous

      >cagematch

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      >I thought it was a great show

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      >cagematch

      I'm surprised more than 600 people don't vote on stuff given how much Tony promotes it.

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      well we can close the thread now

      OP ain't recovering from this

    • 4 weeks ago
      Anonymous
      • 4 weeks ago
        Anonymous

        This guy got sacked btw. Tony wins again.

        • 4 weeks ago
          Anonymous

          source: just trust me bro

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      Think about the implication that it's a rarity for Dynamite to have two highly rated episodes in a row on the site for AEW fans.

    • 4 weeks ago
      Anonymous
    • 4 weeks ago
      Anonymous

      >muh cagematch rating

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      I mean first poster is right. That's not as embarassing, it's way worse.

    • 4 weeks ago
      Anonymous
    • 4 weeks ago
      Anonymous

      >Cagematch

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      AEW is not a real promotion i swear

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      TIME TO SLIDE THE THREAD
      TIME TO SLIDE THE THREAD

  4. 4 weeks ago
    Anonymous

    >Tony Khan would never xeet something this embarrassing and desperate lol
    true he would tweet something far more embarrassing and desperate

  5. 4 weeks ago
    Anonymous

    It costs $2,000 to sit front row at a random Smackdown in middle America now. I can only imagine what they charge in Europe in a market they've never run.

    Of course it's the highest grossing. Check back in two years and they'll have another highest grossing. And someone (probably not Triple H since he's about to go down with Vince and John and Nick and the rest,) will be tweeting about how two women made history yet again for having a match where they both wore red and white stripes or something.

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      As a TV wrestling fan who thinks anyone paying to attend shows outside of maybe the Tokyo Dome/MSG is a mark, this shit is gratuitously amusing to me. Upper-middle class American/Aussie/European wrestling fans will pay stupid amounts of money for a few hours of entertainment. If Cornette and Bischoff were as much of buttholes as Brian Last and Conrad want them to be, people would be paying $2,000 to go to their stupid fan meetups and paying $500 for action figures, and that shit isn't even an actual wrestling show.

      Compare like a heavy metal or punk show in a 500-1000 seat/standing only venue for $15 bucks + parking, and you have to be crazy loose with your money to go to any of this shit.

      • 4 weeks ago
        Anonymous

        >and paying $500 for action figures
        lmao Cornette actually did that. Near the bigging of the covid era he was selling a set of action figures, signed by Jim and I think the Midnight Express, for $500.

        Shit made me laugh when I saw it.

      • 4 weeks ago
        Anonymous

        I'm sorry you'll never get to experience wrestling as it's meant to be experienced.

  6. 4 weeks ago
    Anonymous

    I remember when H would come out on RAW and take 30 minutes of air time to promote the shitty WWE network and make the crowd repeat "Only $9.99 a month..." like the droney mouth breathers that they are.

  7. 4 weeks ago
    Anonymous

    what do I win?

    • 4 weeks ago
      Anonymous
    • 4 weeks ago
      Anonymous

      Based dunking on Tiny, but also very cringe because that guy also looks like a forever touchless virgin.

  8. 4 weeks ago
    Anonymous

    W H I T E
    H O T
    W R E S T L I N G

  9. 4 weeks ago
    Anonymous
  10. 4 weeks ago
    Anonymous

    wow

  11. 4 weeks ago
    Anonymous

    Yeah we know, Tony would never tweet this because AEW has never made a profit LMFAO

  12. 4 weeks ago
    Anonymous

    Tony would have one of his wrestlers come out and lead the crowd in congratulating him.

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      I mean

  13. 4 weeks ago
    Anonymous

    Tony's never been able to make a profit

  14. 4 weeks ago
    Anonymous

    tickets for WWE events in Europe are way too fricking expensive, no wonder it's their highest grossing, wouldn't be surprised if the Smackdown in Scotland will be their new highest grossing

    • 4 weeks ago
      Anonymous

      They're charging double lol and those marks are chanting for every little thing. I bet only the uber rich are able to go, not the average joe

      Getting good seats in the US is pricey enough, and the show ends up being mediocre to awful

Your email address will not be published. Required fields are marked *